Duracell przekaże Moc Uśmiechu podopiecznym Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce

150x110

Boże Narodzenie to radosny czas dla dzieci — niestety, nie dla wszystkich. Wiele dzieci znajduje się w bardzo trudnej sytuacji: zostały porzucone, są zaniedbywane. Ich biologiczni rodzice z powodu choroby alkoholowej, biedy czy niezaradności życiowej nie mogą ich wychowywać. Chcąc przekazać dzieciom odrobinę więcej radości i uśmiechu w nadchodzące Święta Bożego Narodzenia, Duracell — światowy lider w sprzedaży baterii na świecie[1] razem ze Stowarzyszeniem SOS Wioski Dziecięce organizuje kampanię „Moc Uśmiechu”.

Każdy z nas może przekazać swój mały gest wsparcia dla Podopiecznych SOS Wiosek Dziecięcych wspierając kampanię na dwa różne sposoby:

 

Jesteśmy dumni ze współpracy z marką Duracell, dzięki której wspólnie przekażemy „Moc Uśmiechu” podopiecznym naszego Stowarzyszenia. Dotacja pieniężna pomoże nam promować aktywne formy zabawy, które odgrywają ważną rolę w rozwoju fizycznym i emocjonalnym dzieci. Sport istotnie pomaga w wychowywaniu dzieci z dużym bagażem życiowych doświadczeń: uczy współdziałania w grupie, wytrwałości, a także pozwala uporać się z trudnymi emocjami. Akcja zostanie dodatkowo wsparta przez znane osobistości ze świata kultury i mediów, co mamy nadzieję, wpłynie bezpośrednio na jej świadomość wśród fanów na Facebook’u i wysokość wsparcia finansowego przeznaczonego na budowę boiska sportowego w Kraśniku - powiedziała Karolina Kamińska ze Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce.

 

W Boże Narodzenie wszyscy powinniśmy się uśmiechać i mieć powody do radości. Jesteśmy zaszczyceni tym, że możemy wesprzeć Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce i przekazać nieco świątecznej magii jej Podopiecznym. Dzięki zaangażowaniu Fanów na Facebook’u, którzy polubią wpis umieszczony na Fanpage’u Duracell Polska oraz Konsumentów kupujących nasze baterie, dzieci z SOS Wiosek Dziecięcych będą mogły rozwijać się poprzez wspólną, aktywną zabawę z rówieśnikami. Używając baterii Duracell w zabawkach w długie zimowe wieczory i korzystając z boiska sportowego w słoneczne dni roku. Kampanię „Moc Uśmiechu” prowadzimy na kilku rynkach Europy - mówi Anita Boros, przedstawicielka marki Duracell.

Duracell jest światową marką nr 1 w sprzedaży baterii1, która od prawie 100 lat dostarcza energii do urządzeń elektronicznych. Oferując Konsumentom najdłużej działającą baterię alkaliczną – Duracell Turbo Max[2] oraz będąc nr 1 marką baterii do zabawek rekomendowaną przez rodziców[3], Duracell ułatwia i zachęca do aktywnej i kreatywnej zabawy.

Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce – oficjalny partner kampanii, jest największą na świecie międzynarodową organizacją pozarządową zajmującą się zapewnianiem troskliwej opieki rodzinnej potrzebującym dzieciom oraz wsparciem rodzin, będących w trudnych warunkach życiowych. SOS Wioski Dziecięce już od ponad 60 lat dokładają starań, by dzieci dorastały w atmosferze miłości, szacunku i bezpieczeństwa.

 

[1]Na podstawie danych sprzedażowych Nielsen.

[2] Bateria AA. Dane uśrednione dla wszystkich urządzeń.

[3] Rekomendowana marka baterii. Badanie na grupie 250 rodziców dzieci w wieku 0-15 lat, użytkowników baterii w ostatnich 12 miesiącach, przeprowadzone w Polsce, w styczniu 2014 roku, przez niezależny instytut badania opinii.

 
 

dostarczył infoWire.pl